Nasi eksperci

Dzielimy się doświadczeniem - globalnie. "Kod Eksperta" to miejsce, w którym wiedza merytoryczna o standardach GS1 łączy się z praktyką. Przedstawiamy Państwu naszych ekspertów od "kodów kreskowych."

php if ($all_query->have_posts()) : ?>

dr Marta Szymborska

Członkini Zarządu GS1 Polska

dr Marta Szymborska zdobywała doświadczenie w międzynarodowej organizacji, jak i na uczelniach wyższych w roli wykładowcy. Łączy wiedzę praktyczną z podbudową teoretyczną.

Grupa Raben, w której była zatrudniona przez ponad dekadę, wyposażyła ją w wiedzę na temat korporacyjnych narzędzi zarządzania, przekazała globalne know-how i najlepsze praktyki z 11 krajów, za współpracę z którymi była odpowiedzialna, pracując w centrali firmy na Europę. To tu nauczyła się pracy w zespołach, strategicznego myślenia, zdobyła kompetencje w zakresie komunikacji, a także zdolność zarządzania kryzysowego.

Przez 7 lat pełniła rolę Menedżerki ds. Komunikacji, PR i ESG w GS1 Polska oraz członkini Executive Committee GS1 Polska.

Własna działalność pokazała jej zupełnie inną perspektywę biznesu – perspektywę przedsiębiorcy stawiająco czoła wyzwaniom związanym z pozyskaniem finansowania, dużą konkurencją na rynku, dostosowaniem do dynamicznie zmieniających się regulacji, adaptacją do nowych technologii, ekspansją na rynki zagraniczne czy integracją praktyk zrównoważonego rozwoju. Te wyzwania wymagają zwykle elastyczności, zdolności do szybkiego dostosowania się do zmian, a także szukania innowacyjnych rozwiązań.

Współpraca z uczelniami, w charakterze wykładowcy na studiach MBA, zarówno w Akademii Kaliskiej, Collegium da Vinci w Poznaniu, SGH czy Uczelni Łazarskiego w Warszawie, pozwoliły jej poznać optykę, wyzwania i potrzeby wielu polskich menedżerów.

Obroniła doktorat na temat Wpływu strategii ESG na wizerunek marki. Absolwentka dwuletnich studiów EMBA. Członkini Grupy Roboczej ds. Taksonomii w Ministerstwie Rozwoju i Technologii oraz Okrągłego Stołu ds. Zrównoważonego Mody UN Global Compact.

Autorka ponad 200 publikacji na temat komunikacji w biznesie oraz zrównoważonego rozwoju.

Artykuły eksperta: